20 d’abril 2008

L'aventura del pingüí s'anomena llibertat

Hola hola hola! Ja estic ací en aquesta vesprada de pluja que el Giorgio està gaudint en directe en la terrassa: l'he enganyat amb un martini i allí que l'he deixat tancadet: hi hi hi hi! Que què havia fet el Giorgio per merèixer aquest tractament? No, si no havia res encara, però s'ho estava rumiant: com que la setmana que ve sortirà la nova versió d'Ubuntu, volia amollar-vos un altre discurs de bits i bots i paraulotes esdrúixoles. Aaaaah! però jo li he deixat un martini en la terrassa i ell s'ha empassat l'esquer amb ham i tot! Que sí, que molt bé, que això de la nova Ubuntu està molt bé i jo n'estic ben content. Però, la millor manera d'explicar el que realment significa només la coneixem nosaltres, els pingüins: mireu que ben explicat!!!! (A veure si em trobeu entre els meus germanets...)