22 de gener 2008

Programari lliure per als Mac


A través del Planeta Ubuntu.cat, m'arriba un post d'en Toni Hermoso Pulido i m'assabente de l'existència de programari lliure per als Mac; ja n'havia sentit parlar, però com que mai no he tingut un d'aquests aparells, no hi havia parat atenció.
Em sorprèn que, fins i tot en la plataforma més privativa del mercat (no només el programari és tancat, sinó que també ho és el maquinari), hi haja persones interessades a fer servir programari lliure. Causes econòmiques? No sé: sempre havia pensat que cal tenir la butxaca plena per ser maquero, i que no els importaria funcionar exclusivament amb programari de pagament. Potser no és així.
Siga com siga, i per la raó que siga, m'afanye a prendre nota d'un parell d'adreces amb programari lliure per a Mac (una i dos), no siga cosa que algun dia decidisca canviar de plataforma i em puguen fer falta. I, és clar, sempre podria caure per ací algun maquero, ni que fos per equivocació.


Powered by ScribeFire.