15 de desembre 2008

Jingle bells, jingle bells...

Hola, hola, hola!
Doncs, sí, ja s'acosta el Nadal i ja fa setmanes que els Pares Noels i les nadalenques ens fan el cap com un tambor. Jo, per no ser menys, he començat una petita investigació sobre les variants de la lletra d'una famosa nadala que em va ensenyar el Giorgio l'altre dia; i, la veritat, n'he trobat un fum (fum, fum, fum!). Què us sembla si fem una petita votació a veure quina variant és la més popular? Au, vinga, allà anem (però, canteu tots, eeeeeeh?):

Variació 1

Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul...
un de llarg,
un de curt
i un de geperut!
ei!

Variació 2

Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul...
un de gran,
un petit
i un de malparit!!!!
ei!!!!

Variació 3

Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul,
que quan plou
i fa sol
es belluga sol!
ei!

Variació 4

Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul.
"Jo en tinc dos,
jo en tinc dos,
que és un més que tu."
ei!

Variació 5

Tinc tres pèls,
tinc tres pèls,
tinc tres pèls al cul:
un de blanc,
un de fosc
i altre de colors.
ei!

Variació 6

Tinc un pel,
tinc un pel,
tinc un pel al cul;
em fa mal,
em fa mal
i no em puc rascar,
ei!

Tinc un pel,
tinc un pel,
tinc un pel al cul,
m'hi he rascat,
m'hi he rascat,
m'hi he fet molt de mal,
ei!


Variació 7

Tinc un pèl
tinc un pèl
tinc un pèl al cul,
que està sol,
que està trist,
se me morirà,
ei!

"Tens un pèl,
tens un pèl,
tens un pèl al cul;
llava-te'l,
renta-te'l
i veuràs que bè,
ei!"

Variació 8

Tinc un pèl
tinc un pèl
tinc un pèl al cul;
rasca-me'l
rasca-me'l.
"Rasca-te-lo tu!"
ei!



Variació 9 (aportada per Kuratowsky!)


Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul.
"Jo en tinc dos,
jo en tinc dos,
un de negre i un de ros"
ei!


Variació 10 (aportada per AlterEgo!)



Tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul.
Que està sol
i té fred
i està malalt,
ei!



Variació 11 (aportada per rAnita nOe!)



tinc un pèl,
tinc un pèl,
tinc un pèl al cul.
Rasca-me'l
rasca-me'l
i voràs quin gust!



Us han agradaaaaaat? Doncs, au, vinga, ara... a votaaaaaar! I si algú en coneix alguna versió diferent, ja tardeu a contar-nos-laaaaaa!